ФОРУМ РЕГЛАМЕНТ ФОРУМА

Форум // Компьютер // Обсуждение: Good.BY интернет-торговля?

Обсуждение: Good.BY интернет-торговля?

Nobody
21.09.2006 // 21:23
Vitriol пишет:
Не магу з вамі пагадзіцца. Вам проста пашанцавала ;). Кнігі і дыскі я практычна не купляю ў інэт-крамах, а вось бытавую тэхніку таксама набыў амаль што ўсю менавіта пра інтэрнэт, таму што там значна таньней, чым ў звычайных крамах. Але вось наконт хамства прабачце: неаднойчы зь ім сутыкаўся, і ўвогуле магу пералічыць па пальцах крамы з якасным сэрвісам. Асабліва гэта датычыцца прадаўцоў кампутэрнай тэхнікі. У вас пэўна ніколі не ўзьнікала праблем з купленай тэхнікай? Дэк вось, магу гарантаваць, што вам будзе складана яе адрамантаваць ці абменяць... Вопыт маецца... :(

Ня ведаю, у мяне неяк яшчэ тэхніка не выходзіла са строю, але выходзіла ў маіх бацькоў. У інэт-краме ім адразу, па першаму патрабаванню вярнулі грошы за кухонны камбайн, а вось некалькі тыдняў таму ў іх зламаўся прас, куплены ў ТД на Нямізе. Прас быў куплены меньш года таму, зламаўся ўжо ў другі раз. І па закону яны павінны вярнуць грошы..... але..... ня хочуць, гавораць, што адрамантуюць..... А праз пару месяцаў гарантыйны час скончцца.......
А наконт сэрвісу....... трэба проста выбіраць інэт-магазіны нармальныя......
 
georgia
18.09.2006 // 13:39
Не знаю, разрешена ли у вас реклама на форуме - но я ПОСТОЯННО покупаю книги на одном уважаемом ремурсе, и там всё в порядке и с ценами, и с вежливостью, и с ассортиментом. Если интересно, могу назвать ;)))))))) только не удаляйте за это с форума
 
Vitriol
16.09.2006 // 10:52
Дикки пишет:
На самой справе, усе ня так дрэнна...... Я ўсю сваю бытавую тэхніку купіла ў інэт-магазінах..... І ўражанне ў мяне вельмі добрае...... Акрамя таго, я пакупаю ў інэце кнігі, дыскі і т.д. І няхай ня ўсе вельмі гладка, але падабаецца мне больш, чым у простых магазінах. Па-першае - вялікі выбар. Напрыклад, адну кнігу я шукала амаль што год. У інэце я яе знайшла, але ў іх яе не было, аб чым яны мне паведамілі ў той жа дзень. Прапз пару месяцаў яны мне патэлефанавалі і паведамілі, што Піцер яе выдаў. У мінскіх кнігарнях яна з"явілася толькі праз 1,5 месяцы. Па-другое: у інэт-магазінах цэны значна ніжэй. І мне неяк ня вельмі хочацца пераплачваць, каб карміць араву мянтоў... І па-трэцяе: мне вельмі падабаецца стаўленне да пакупніка. Я яшчэ ні разу не напаролася на хамства ці грубасць са стараны кур"ераў, мэнэджараў і г.д. Пра звычайны магазін думаю нагадваць ня трэбы.


Не магу з вамі пагадзіцца. Вам проста пашанцавала ;). Кнігі і дыскі я практычна не купляю ў інэт-крамах, а вось бытавую тэхніку таксама набыў амаль што ўсю менавіта пра інтэрнэт, таму што там значна таньней, чым ў звычайных крамах. Але вось наконт хамства прабачце: неаднойчы зь ім сутыкаўся, і ўвогуле магу пералічыць па пальцах крамы з якасным сэрвісам. Асабліва гэта датычыцца прадаўцоў кампутэрнай тэхнікі. У вас пэўна ніколі не ўзьнікала праблем з купленай тэхнікай? Дэк вось, магу гарантаваць, што вам будзе складана яе адрамантаваць ці абменяць... Вопыт маецца... :(
 
Nobody
15.09.2006 // 21:56
Vitriol пишет:
Правильно, давно порядок навести пора:
- в большинстве магазинов "гарантийный" талоны просто кусочки бумаги, часто даже без юридического адреса продавца
- чек не дает никто
- устаревшие базы данных, так что по сути заказать что-то проблематично, обычно интернет-магазин использую лишь как способ выснить телефон и позвонить продавцу
- никогда не перезванивают, если товара нет в наличии
- замена неисправного товара дело проблематичное
- я исправно плачу налоги, и торгаши в интренте-магазинах ничем не лучше меня

На самой справе, усе ня так дрэнна...... Я ўсю сваю бытавую тэхніку купіла ў інэт-магазінах..... І ўражанне ў мяне вельмі добрае...... Акрамя таго, я пакупаю ў інэце кнігі, дыскі і т.д. І няхай ня ўсе вельмі гладка, але падабаецца мне больш, чым у простых магазінах. Па-першае - вялікі выбар. Напрыклад, адну кнігу я шукала амаль што год. У інэце я яе знайшла, але ў іх яе не было, аб чым яны мне паведамілі ў той жа дзень. Прапз пару месяцаў яны мне патэлефанавалі і паведамілі, што Піцер яе выдаў. У мінскіх кнігарнях яна з"явілася толькі праз 1,5 месяцы. Па-другое: у інэт-магазінах цэны значна ніжэй. І мне неяк ня вельмі хочацца пераплачваць, каб карміць араву мянтоў... І па-трэцяе: мне вельмі падабаецца стаўленне да пакупніка. Я яшчэ ні разу не напаролася на хамства ці грубасць са стараны кур"ераў, мэнэджараў і г.д. Пра звычайны магазін думаю нагадваць ня трэбы.
 
Vitriol
15.09.2006 // 18:45
Правильно, давно порядок навести пора:
- в большинстве магазинов "гарантийный" талоны просто кусочки бумаги, часто даже без юридического адреса продавца
- чек не дает никто
- устаревшие базы данных, так что по сути заказать что-то проблематично, обычно интернет-магазин использую лишь как способ выснить телефон и позвонить продавцу
- никогда не перезванивают, если товара нет в наличии
- замена неисправного товара дело проблематичное
- я исправно плачу налоги, и торгаши в интренте-магазинах ничем не лучше меня
 
3571953
15.09.2006 // 18:39
Mephius пишет:
интернет-магазины в Беларуси работают преотвратно

но мне все же проще сделать пять-десять звонков, чем мотаться по Жданам, а потом переть коробку на другой край города. А скоро именно так похоже и придеться делать.
 
Nobody
15.09.2006 // 18:14
Честно сказать, интернет-магазины в Беларуси работают преотвратно. Есть только пара исключений. Самая обычная практика заказывать сразу в трех-четырех магазинах в надежде, что хоть кто-то:

a) прочитает заказ в принципе
б) действительно имеет необходимый товар
в) готов доставить его в приемлемое время


не помогает даже прямой звонок менеджеру. Вот такой вот Good.BY
 
911
15.09.2006 // 17:18
Складывается впечатление, что кое-кому постоянно, извините в попе свербит от того, что кое-где у нас порой кто-то заработал какую-то копейку. Всё для людей, ё-моё. Есть же мировой опыт, в конце концов.
А после магазинов явно примутся за онлайновые СМИ. Так что готовьтесь :(((
 
 
 
  • 1
Если вы хотите принять участие в обсуждении, вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться.