Обсуждение: Михаил Кадыров. ИДЕОЛОГИЯ. Есть ли в Беларуси условия для христианской демократии?

  • Разумное, в принципе, видение реальности, но как мне кажется, довольно утопическая идея пути её преодоления. По крайней мере, для РБ 2014 года... И на ближайшие... лет так с десяток. (Не для споров, - моё субъективное мнение).
  • Христианская и не очень христианская демократии начинается с буржуазной революции. «»»»» Гісторыя СССР. 7 клас, 1972 г., с. 177 «У XVII -- першай палавіне XVIII ст. у Заходняй Еўропе адбываліся падзеі вялікага значэння. Феадалізм зжываў сябе, старэў. Яму на змену ішоў новы, у той час ПРАГРЭСІЎНЫ ГРАМАЦКІ ЛАД — капіталізм… Як вы ведаеце з курса гісторыі сярэдгіх вякоў, капіталістычныя алносіны нараджаліся ў радзе краін Заходняй Еўропы яшчэ ў XVI ст. Мы ўжо ўспаміналі аб Нідэрландскай рэвалюцыі XVI ст. -- самай ранняй з БУРЖУАЗНЫХ РЭВАЛЮЦЫЙ, якая прывяла да ўтварэння Галандскай буржуазнай рэспублікі.Пры капіталізме НЯМА феадальнай ЗАЛЕЖНАСЦІ СЕЛЯНІНА ад памешчыка”. %%%%%%%%%% 17.12.07 Радио Свобода Анна Качкаева Анна Качкаева: .. который встречался с Путиным, разговаривал с ним чуть ли не три часа несколько лет тому назад. И, как я понимаю, он тоже с грустью сказал, что ни Латинская Америка, ни Россия, увы, этого ценностного ряда не нащупывает и что-то с ней происходит. Александр Аузан: ”… Эрнандо де Сото, его книги, кстати, есть на русском языке, две книги выходили – «Загадка капитала» и «Иной путь», очень интересные книги, и это мирового уровня очень серьезный экономист. Что говорит профессор де Сото? Он аккуратно говорит, не трогает Россию, а говорит про известные ему страны Латинской Америки, хотя человек необычайно эрудированный в мировой истории и культуре. Он говорит: «Смотрите, за 180 лет латиноамериканские страны ПЯТЬ РАЗ ВЫХОДИЛИ на рубежи рынка, капитала и демократии и ПАТЬ РАЗ ОТКАТЫВАЛИСЬ. Сейчас находятся в процессе отката». Почему? Он сказал так, что сумела сделать Европы и Северная Америка за XIX век и Япония в XX веке? Они сумели демократизировать систему рынка и капитала и этим создали совершенно иные гражданские основания для прочности демократии, рынка и капитала. А нам ЭТА РАБОТА только предстоит”. \\\\\\\\ Кстати, не только в Япония, но и в Италия сделали это в XX веке. Новейшая история. 9 класс. 1972г., ЯПОНИЯ «Под влиянием нарастающей борьбы крестьян-арендаторов за землю правительство поспешило провести аграрную реформу(1946-1949 гг.). Аграрная реформа сократила число арендаторов и увеличила вдвое крестьян-собственников». (с.151) ИТАЛИЯ «Промышленному развитию страны содействовала борьба рабочего класса за коренные реформы в экономике. ХРИСТИАНСКИЕ-ДЕМОКРАТЫ провели аграрную реформу, земли принадлежащие крупным землевладельцем, перешли в руки крестьян». (Там же. с.146) И все с точностью да наоборот. РУМЫНИЯ: «Коренные преобразования произошли в румынской деревне. Первоначально крестьяне вступали в сельскохозяйственные товарищества, где труженики деревни приобретали навыки коллективного труда. Затем Румынская я рабочая партия взяла курс на создание производственных сельскохозяйственных кооперативов высшего типа (колсельхозов). Таким образом, за короткий исторический срок СОЦИАЛИЗМ ПОБЕДИЛ КАК в городе, ТАК и в деревне». (Там же с. 55) Мо старшыня Хадорскі будзе лядэрам христианской демократии ў Беларусі? +++++++++++++ Радыё Свабода, Віталь Сямашка. “Старшыня Хадорскі: “Выпіваюць па 30 скрыняў віна ў дзень на 300 насельнікаў, дарослых чалавек за 70. У тым годзе я ЗАКАДЗІРАВАЎ 18 чалавек. Я сам вазіў у Оршу іх, грошы плаціў па 220 тысяч за кожнага. Засталося чалавек 5».
  • ДАВЕДКА « В ОКТЯБРЕ 1917 г. мы брали власть вместе с крестьянством в целом. Это была РЕВОЛЮЦИЯ БУРЖУАЗНАЯ, поскольку классовая борьба в деревне ещё не развернулась. Как я уже говорил, только летом 1918 г. началась настоящая пролетарская революция в деревне. Если бы мы не сумели поднять эту революцию, работа наша была бы не выполнена. Первым этапом было взятие власти в городе, установление советской формы правления. Вторым этапом было то, что для всех социалистов является основным БЕЗ чего социалисты НЕ социалисты: выделение в деревне ПРОлетарских и ПОЛУПРОлетарских элементов, сплочение их с городским ПРОлетариатом для борьбы против буржуазии в деревне». (В.И. Ленин 23 марта 1919 года, VIIсъезд РКП(б). Из доклада о работе в деревне).
  • САКАВІК 1991 ГОДА--“Глядзiце, што мы зараз маем. Валодаючы гiгацскiмi масiвамi ўгоддзяў у розных, у тым лiку самых спрыяльных раенах, маючы багатыя традыцыi хлебаробства, беларуская веска марнее ўвачавiдкi. I гэта бачаць легіёны чыноўнiкаў, ЛЖЭНАВУКОЎЦАЎ, для якiх зямля – гэта ўлада, бязбеднае iснаванне. Аддаць зямлю сапраўдным гаспадарам яе – значыць прыблiзiць свій палітычны крах. Вось i ўчапiлася гэта баявая раць за яе, прыкрываючыся iнтэрэсамi людзей i клопатамi аб iх. …Большасць нас са школьнай парты засвоілі, што вышэйшым нашым дасягненнем у сельскай гаспадарцы з"яуляюцца калгасы. Прыярытэт калгаснай догмы стаў афіцыйнай догмай. Вядома, сення не ўсім проста задушыць у сабе гэту догму… Куды лягчэй пераканаць сябе у тым, што раздача зямлі – гэта РЭСТАЎРАЦЫЯ ДРОБНАБУРЖУАЗНАГА ЎКЛАДУ ў весцы. Але ці есць аснова так лічыць? Думаю, няма. Бо ІНДЫВІДУАЛЬНЫЯ сельскія гаспадаркі базіруюцца ТОЛЬКІ на АСАБІСТАЙ ПРАЦЫ”. (Часопіс “Беларусь”, №3 «Вялякі перадзел?» А Лукашэнка).
  • САКАВІК 1991 года “…ЗЯМЛЯ –СВЯТАЯ ІСТОТА, “маці-карміцелька”, ЁЙ пакланяліся, ЁЙ спавядаліся, каяліся. І ці далёка мы прайшлі наперад, вылучыўшы жудасныя лозунгі накшталт такога: нельга чакаць міластыні ад прыроды, узяць яё-- наша задача. Нельга дапусціць, каб і далей парушалася экалогія прыроды і экалогія духу. Нельга і далей адлучаць селяніна ад зямлі. Трэба аддаць ЯЕ яму. І калі селянін адчуе, што гэта надзейна і надоўга, калі ён вернецца да ЗЯМЛІ, як дачасткі свайго”Я”, то гэта будзе ПЕРШ ЗА ЎСЁ ДУХОЎНАЕ АЧЫШЧЭННЕ і АБНАЎЛЕННЕ.”.(А. Лукашэнка.Часопіс “Беларусь”, №3 «Вялякі перадзел?» )
  • Почему Венесуэла которая отпраздновала двухсотлетие своей независимости, имея райский климат, огромнейшие запасы земных недр не стала процветающим демократическим государством к началу XXI века как Норвегия?. потому что в Венесуэле, выражаясь коммунистическим жаргоном, крупнотоварное сельхозпроизводство: «Страна располагает значительным количеством удобных для обработки земель, однако в стране господствует ОТСТАЛАЯ форма землевладения и землепользования, при которой на долю 2% хозяйств, принадлежавших крупнейшим землевладельцам, приходилось 80% учтенного земельного фонда. Это обусловило крайне низкий уровень использования земли и производительности труда. В результате сельское хозяйство было наиболее отсталой отраслью экономики» (интернет). Королевство Норвегия. Площадь 324,2 тыс. км2. Население 3975 тыс. чел. (1974). Сельское хозяйство. Преобладают мелкие (до 5 га) и средние (5—20 га) хозяйства, составляющие более 9/10 общего числа хозяйств и владеющие 3/4 земли и скота. (БСЭ). Второй пример Канада и Аргентина в обеих странах рыночная экономика. Канада цивилизованна и демократическая страна ПОТОМУ ЧТО: “в Канаде около 98% фермерских хозяйств являются СЕМЕЙНЫМИ предприятиями, на одно фермерское хозяйство приходится 52 коровы.( agroconsult.pro/Articles.aspx) а в Аргентине КРУПНОтоварные сельхозпредприятия: «Аргентина. Сельское хозяйство. По данным последней с.-х. переписи 1960 г., на долю 5,6% земельных собственников в 26 358 хозяйствах приходилось 130,4 млн. га земли. Средний размер хозяйства 5 тысяч га.Около 50% с.-х. рабочих --- это сезонные КОЧУЮЩИЕ рабочие т.н. «ласточки». ( Ежегодник БСЭ 1969 с.199).
  • М.К.-- в Польше, которая тоже недавно БЫЛА КОММУнистической — две трети. Двое из трех поляков в рядовое воскресение идут в костел. ++++++++++++++ Пальша даже социалистической НИКОГДА НЕБЫЛА бо небыл --фундамент сацыялістычнай эканомікі пабудаваны. В Польской Народной Республике 83% сельского хозяйства было частным(крестьяне единоличники) ДАВЕДКА Гiсторыя СССР, 9 клас, Мiнск 1971 г., с.192. “Эканамічны фундамент сацыялізма пабудаваны. Важнейшым вынікам першай пацігодкі, усяго развіцця краіны з моманту перамогі Кастрычніцкай рэвалюцыі з’явілася стварэнне ў асноўным эканамічнага ФУНДАМЕНТА сацыялізма. На аснове суцэльнай калектывізацыі была ў асноўным ліквідавана кулацкая, капіталістычная вытворчасць. Гэта азначала, што пытанне “хто каго?” было канчаткова і беспаваротна выршана на карысць сацыялізма як у горадзе, так і ў вёсцы. Гэта азначала, што ў СССР у асноўным пабудаваны эканаімічны фундамент сацыялізма. «Капіталістычныя эленты горада і вёскі разбіты, фундамент сацыялістычнай эканомікі пабудаваны, перамога сацыялізма ў СССР забяспечана”, так вызначыў у студзені 1933г. Пленум ЦК партыі вынікі першай пяцігодкі”.
  • «По каким правилам теперь жить? — вопрошают горделивые. — Как вновь обрести опору, когда под ногами — лишь зыбкий песок, а дом, построенный на песке, начинает рушиться на глазах?» Что ж, опустошение сердец неизменно приводит к опустошению домов...» Из Пасхального послания 2014 года митрополита Минского и Слуцкого Филарета, почетного патриаршего экзарха всея Беларуси, Героя Беларуси &&&&&&&&&&&&&&&& «Это уж какой-то ЗАКОН ПРИРОДЫ, не только в России, но и во всем свете: кто в стране владеют землей, те и хозяева той страны, во всех отношениях. Так бывало ВЕЗДЕ И ВСЕГДА. …если в стране владение землей серьезное, то и всё в этой стране будет серьезно, во всех то есть отношениях, и в самом общем и в частностях. Хлопочут, например, у нас теперь о просвещении, о народных школах, а я вот верю только тому, что школы тогда только примутся у нас серьезно и основательно, когда землевладение и земледелие наше организуются у нас серьезно и основательно, и что скорее не от школы получится хорошее земледелие, а, напротив, от хорошего лишь земледелия (то есть от правильного землевладения) получится хорошая школа, но никак не раньше. Параллельно же с этим примером И ВСЁ: и порядки, и законы, и нравственность, и даже сам ум наций, И ВСЁ, наконец, всякое правильное отправление национального организма организуется лишь тогда, когда в стране утвердится прочное землевладение. То же самое можно сказать и о характере землевладения: будь характер аристократический, будь демократический, но каков характер землевладения, таков и весь характер нации». (Ф. М. Достоевский. Собр. соч. в 15 т. т.14. Дневник писателя. 1877 ...)
  • АДМЫСЛОВА для сьвядомых беларусаў на матчынай мове:“Калгас застаецца вызначальным у нашым жыцьці ня толькі як камуністычны жупел, але і як форма землекарыстаньня. Магчыма, адсюль усё і пачынаецца. Прынамсі, Фёдар Дастаеўскі УПЭНЕНЫ, што прычына ў гэтым: “Гэта ўжо якісьці ЗАКОН ПРЫРАДЫ, ня толькі ў РАСІІ, але і ва ўсім сьвеце: хто ў краіне валодае зямлёй, тыя і гаспадары той краіны, ва ўсіх сэнсах. Так было паўсюль і заўсёды... ТУРБУЮЦЦА, напрыклад, у нас цяпер ПРА АСЬВЕТУ, пра народныя школы, а я вось веру толькі таму, што школы тады толькі прымуцца ў нас сур’ёзна і грунтоўна, калі землеўладаньне і земляробства наша арганізуюцца ў нас сур’ёзна і грунтоўна, і што хутчэй не ад школы атрымаецца добрае земляробства, а, НААДВАРОТ, ад добрага ТОЛЬКІ земляробства (гэта значыць ад ПРАВІЛЬНАГА ЗЕМЛЯЎЛАДАНЬНЯ) атрымаецца добрая школа, але ніяк НЕ РАНЕЙ. А паралельна з гэтым прыкладам І ЎСЕ : і парадкі, і законы, і маральнасьць, і нават самы розум нацыяў, і ўсё, урэшце, усякае правільнае функцыянаваньне нацыянальнага арганізму арганізуецца толькі тады, калі ў краіне зацьвердзіцца трывалае землеўладаньне. Тое самае можна сказаць і пра характар землеўладаньня: будзь характар арыстакратычны, будзь дэмакратычны, але які характар землеўладаньня, такі і ўвесь характар нацыі”. Паводле Дастаеўскага ў ЦЯПЕРАШНЯЙ беларускай нацыі характар КАЛГАСНЫ”.[ Радыё «СВАБОДА», 16.08. 2004 /Сяргей Дубавец “Калгаснае шчасьце і электаральныя настроі – “Філязофія травы”] \\ ЗАКОНАМ ПРЫРОДЫ адзіны для ЎСЯГО СВЕТУ-- калі характар нацыі КАЛГАСНЫ то і палітыкі, і палітолагі,і аналітыкі і сацыёлагі ДЗЕЦІ і МОВА іЎСЁ : і парадкі, і законы, і маральнасьць, і нават самы розум нацыі КАЛГАСНЫЯ!!!